Ena izmed storitev, pri katerih je dobra podpora uporabnikom vredna zlata, je zagotovo spletno gostovanje. Kar pomislite, da prek spletne strani vsak dan prejemate povpraševanja, nato pa vam ‘lepega’ dne stran preneha delovati. Vam pa se niti sanja ne, zakaj stran ne deluje, saj niste opravili prav nobenih sprememb. Kaj šele v primeru, da imate postavljeno spletno trgovino, prek katere spletni obiskovalci vsak dan izvršijo na desetine naročil. V takšnem primeru nedostopnost spletne strani privede do velikih finančnih izgub, zato je izjemno pomembno, da se imate v primeru težav na koga obrniti. In to kar se da hitro!
Verjetno poznate Murphyjev zakon. Dejstvo je, da je pri spletnem gostovanju zelo pogosto prisoten – težave se pojavijo, ko jih najmanj pričakujete. Takrat, ko nanje niste niti malo pripravljeni ali se z njimi nimate časa ukvarjati. Zamislite si, da ste ravno pričeli z oglaševanjem vaše spletne trgovine. Za vsak klik na oglas plačujete visoke zneske, vaša stran pa zaradi neznanega razloga ne deluje. Se vam zdi scenarij nemogoč? Verjemite nam, da se je v opisani situaciji znašlo že veliko lastnikov spletnih trgovin. In največkrat nedostopnost strani ni bila posledica napake na strani ponudnika gostovanja, ampak so napako zagrešili sami oziroma njihovi skrbniki spletne strani.
Lastnosti zaupanja vredne tehnične podpore
Odzivnost: Ko pride do težav in ko jih sami ne znamo odpraviti, se moramo čim hitreje obrniti na tehnično podporo, ki jo nudi ponudnik spletnega gostovanja. Prva izmed lastnosti dobre podpore je torej njena odzivnost, saj vsaka dodatna minuta nedostopnosti spletišča lahko pomeni finančno breme. Težava mora biti odpravljena takoj, da spletna stran kar se da hitro nemoteno deluje.
Strokovnost: Če je podpora odzivna, vendar težave ne zna odpraviti, nam prav nič ne koristi. Seveda ne moremo pričakovati, da bo uslužbenec na tehnični podpori znal rešiti prav vsak problem, saj gre v nekaterih primerih za zelo delikatne težave, za rešitev katerih je potreben izkušen programer. Je pa res, da imajo dobri ponudniki spletnega gostovanja zaposlene tudi programerje, ki posredujejo ob takšnih situacijah. Razumeti je potrebno, da je za tovrstno storitev potrebno plačati.
Dostopnost: Kot smo že omenili, do težav največkrat pride, ko jih najmanj pričakujemo. Npr. v nedeljo ali na praznik, ko večina podjetij ne posluje. Ponudnik spletnega gostovanja mora biti dostopen tudi ob nedeljah in praznikih – 24 ur na dan, v nasprotnem primeru ne gre za kakovostnega ponudnika, kateremu bi bila skrb za stranke primarnega pomena. Podpora mora biti dostopna in hitro odzivna prek elektronske pošte, vsaj ob klasičnih delovnih urah pa tudi prek telefona. Če ponudnik svojim naročnikom nudi možnost podpore v živo (live chat) direktno na spletni strani, je to le še dodaten plus.
Predstavili smo vam glavne tri lastnosti dobre tehnične podpore, seveda pa je dobrodošlo tudi, da je podpora prijazna in da zna stvari razložiti na enostaven način, saj jih v nasprotnem primeru laik na področju spletnega gostovanja le stežka razume.
Naj ima tudi vaš ponudnik gostovanja odlično podporo!
Pri izbiri ponudnika spletnega gostovanja nikakor ne glejte le na ceno storitev, ampak se pred nakupom paketa gostovanja prepričajte, da je njihova podpora odzivna, strokovna, vedno dostopna in pripravljena pomagati. Svetujemo vam, da se o kakovosti podporne službe posameznih ponudnikov gostovanja pozanimate na različnih tematsko povezanih blogih in forumih, vsekakor pa ne bo odveč, če ponudnika pokličete ali mu napišete elektronsko sporočilo, saj boste tako dobili nek splošen vtis iz prve roke. V kolikor boste odgovor prejeli šele naslednji dan, podpora zagotovo ni na nivoju, ki si ga želite.
Koga bi vam priporočili mi? Nedvomno ponudnika Neo-serv, s katerim imamo odlične izkušnje, na njihovi spletni strani pa si lahko ogledate tudi številna mnenja zadovoljnih naročnikov. Kar se tiče podpore, izpolnjujejo vse prej naštete kriterije, poleg tega pa imajo tudi zelo hitre strežnike in konkurenčne cene.