3 kriteriji izbire ponudnika gostovanja

Pri spletnem gostovanju mora vse delovati brezhibno, saj gre za storitev, ki močno vpliva na uspešnost poslovanja. Če je bilo pred leti dovolj, da je bila spletna stran ves čas dostopna uporabnikom spleta, pa danes to še zdaleč ni zadosti. Včasih se nihče ni kaj dosti spraševal o hitrosti delovanja, saj so bile spletne strani statične in večinoma zelo preproste. Za zahtevnejša spletna mesta, izdelana v tehnologiji FLASH, pa je bilo nekaj povsem običajnega, da je na začetku trajalo kar nekaj časa, preden so se strani sploh naložile in prikazale.

Izbira ponudnika gostovanja

Ponudnika spletnega gostovanja je potrebno izbrati premišljeno in preudarno.

Čas gre hitro naprej, z njim pa se spreminjajo tudi trendi. Spletnemu dogajanju morajo ponudniki gostovanja ves čas slediti, drugače jih lahko hitro povozi čas. In nekatere izmed njih je, pa vendar jih še vedno veliko vztraja v poslu, in kljub nizko kakovostnim storitvam k njim še vedno prihajajo novi in novi naročniki. Ti kmalu postanejo nezadovoljni naročniki.

Da ne boste med njimi pristali tudi sami, vam v današnjem prispevku navajamo tri glavne kriterije za izbiro kakovostnega ponudnika spletnega gostovanja.

1. Vedno dostopna in hitro odzivna podpora

Večina naročnikov spletnega gostovanja zahteva odlično podporo. Kakovost podpore jim predstavlja enega izmed najpomembnejših faktorjev presoje, ko se odločajo o ponudniku gostovanja. Tega se zavedajo tudi sami ponudniki, katerih podpora postaja iz leta v leto bolj dostopna in odzivna.

Odzivna podpora

Web hosting zakupite pri ponudniku, ki zagotavlja odzivno podporo.

Pomembno torej je, da se kot naročnik lahko za pomoč vedno obrnete na podporno službo. Naj bo to zgodaj zjutraj, pozno popoldne ali sredi noči. Naj bo med tednom, za vikend ali praznik. Seveda je pomembno tudi to, da vam ponudnik čim hitreje odgovori oziroma da čim hitreje posreduje in odpravi težavo. Nedelujoča spletna stran namreč lahko predstavlja velik strošek.

2. Zanesljiva storitev na visoko zmogljivih strežnikih

Verjetno tudi vi med brskanjem po spletu kdaj naletite na počasno spletno stran, ki jo ravno zaradi njene neizmerne počasnosti hitro zapustite. Vzrok za neodzivnost je lahko tudi v strežniku ali povezavi, prek katere je strežnik povezan v svetovni splet.

Sodobna stranka ne zahteva zgolj, da je spletna stran neprestano dosegljiva, temveč od nje pričakuje tudi visoko odzivnost. Pravzaprav to pričakujejo tudi njeni obiskovalci. Ponudnik mora torej zagotavljati hitro delujoče spletno gostovanje na tehnično brezhibnih strežnikih. Tako doma kot po svetu je veliko ponudnikov, ki tukaj »pogrnejo na celi črti«.

SSD strežnik

Pozanimajte se, ali ponudnik gostovanja uporablja SSD strežnike.

Svetujemo vam, da pri izbiri gostovanja v obzir vzamete podatek, ali ponudnik uporablja SSD tehnologijo ali ne. V kolikor ima v svojih strežnikih še vedno vgrajene HDD diskovne enote, pomeni, da ga je povozil čas.

3. Tradicija, reference in mnenja strank

Nekaterim podjetjem se kmalu, ko vstopijo na trg, uspe prebiti med vodilna podjetja v svoji dejavnosti. Nekje je to lažje, saj konkurenca ni tako velika, drugod pa izjemno težko. Spletno gostovanje je vsekakor dejavnost, kjer se je »novincem« težko prebiti v ospredje, saj imajo veliki igralci bogato tradicijo, obilo referenc, visoko kakovostno strežniško opremo in tudi optimiziran ter ustaljen način dela.

Ne bomo trdili, da boste z izbiro mlajšega ponudnika spletnega gostovanja zagotovo nezadovoljni, vseeno pa vam svetujemo, da strežnik raje zakupite pri nekom, ki se s tem poslom že dolgo ukvarja. Ne pozabite preveriti njegovih referenc in mnenj naročnikov.